Piata de anunturi imobiliare este foarte larga si consta in anunturi postate de catre agentii specializate, cat si anunturi ale proprietarilor particulari care doresc sa vinda sau sa inchirieze o locuinta. Pentru a putea concura cu agentiile care apeleaza la tehnici complexe de marketing trebuie sa structurezi foarte bine anuntul pe care il postezi.
Titlul trebuie sa contina orice element care te poate diferentia de restul anunturilor sau care poate sa prezinte un interes crescut pentru posibilii clienti. Evita tiparul dupa care sunt structurate toate celelalte anunturi imobiliare. Daca locuinta are un garaj inclus in pret, include acest detaliu in titlul anuntului. De asemenea, nu adauga epitete pompoase, deoarece clientii vor evita anuntul de la bun inceput.
Anunturile imobiliare sunt citite prin metoda “scanarii”, ceea ce inseamna ca un text lung, care nu ofera informatii clare si corecte nu va fi luat in seama. Insa nu trebuie sa exagerezi si sa faci rabat de la detaliile importante, cum sunt precizarea gradului de mobilare a imobilului ori dotarile speciale. Un exemplu de anunt imobiliar corect este “mobilier living din piele ecologica” in loc de varianta lipsita de informatii: “mobilier deosebit de fumos”.
Totusi, daca vrei sa faci o impresie puternica poti sa adaugi cuvinte care sa produca emotie. Acest aspect este foarte important deoarece oamenii sunt fiinte conduse de sentimente si emotii si reactioneaza in mod impulsiv. Cuvinte precum “Oferta speciala” ori “Ocazie” product efectul dorit si pot face ca postarea ta sa iasa in evidenta printre alte anunturi imobiliare. Daca descrii camerele creand o imagine completa poti sa tragi lozul castigator. Un exemplu de anunt este “living calduros unde va puteti relaxa alaturi de partener”.
Ai grija sa nu faci greseli gramaticale, deoarece acestea vor fi singurul detaliu remarcat de cititori. Daca ai dubii in privinta unui cuvant inlocuieste-l cu un cuvant pe care il cunosti, chiar daca este mai putin pretentios.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu