Marketingul online al blogurilor de nisa

In timp ce un mod foarte eficient de promovare a blog-ului este de a vizita alte bloguri si site-uri si sa se posteze comentarii si acest lucru este pur si simplu o metoda foarte eficeinta de a lasa backlink-uri catre propriul blog sau site. Adoptarea rapida a aceastei tactici, in cele mai multe cazuri, va avea rezultate rapide si cu strategia potrivita, se pot mentine si chiar creste avantajele pe termen lung.
Deci, care sunt vehiculele de trafic cele mai eficiente catre propriul blog? Ei bine, actul de a comenta in sine va oferi un link inapoi spre blog sau site - tot ceea ce un cititor sau follower trebuie sa faca este dea clic pe linkul respectiv. in cazul in care doreste sa citeasca mai mult despre autor sau ceea ce a scris si sa se vada un rezultat pozitiv in timp. Cu toate acestea, strategia tinde sa reuseasca numai daca se posteaza un comentariu avand cunostinte relevante, articulat si bine gandit – o oglinda a propriului blog care sa fie extrem de relevant pentru ceea ce a fost scris in primul rand.

Facebook este, cu siguranta, constient de acest lucru, avand cea mai mare baza de consum fata de orice platforma de marketing cu influenta globala. Cand se impartaseste ceva prin intermediul Social Media si oamenii se implica in acest continut, fie prin sharuire, fie ca urmare a schimbului sau comentariilor lasate, continutul va fi vazut de Google ca avand autoritate crescuta pentru ca le-a influentat opiniile. Si ce este influenta? Capacitatea de a conduce actiunea. Astfel, cu cat esti mai influent, cu atat e mai important rankul in motorul de cautare folosit de utilizatori in mod constant.

Aceasta functioneaza in sens direct si, cu toate acestea, in cadrul Google se poate verifica, de asemenea, care sunt influentele cheie. Care este avantajul de a face acest lucru? Ei bine, se permite sa se identifice si sa se implice in viata a milioane de oameni avand influenta de top, astfel incat sa se poata conduce gradul de constientizare a brand-ului sau a afacerii online.
Continutul este rege!
De la introducerea noilor algoritmi ai Google, s-au terminat zilele in care se putea pur si simplu plasa cuvinte cheie si backlink-uri (link-uri catre alte bloguri, site-uri sau pagini in cadrul site-ului propriu) de-a lungul mesajelor blog-ului si paginilor web.

Acestia sunt, in esenta, sisteme implementate de Google care i-a dezvoltat pentru a demarca in topul motorului de cautare site-urile care incalca regulile lor pentru webmasteri. In timp ce Bing mai devreme a incercat sa marcheze site-ul care furniza " o experienta de utilizare de slaba calitate" si opera de la premisa ca "evaluatorii de calitate" vor determina calitatea unui blog sau continutul site-ului, Google depuncteaza site-urile care utilizeaza tehnici de manipulare pentru a atinge locuri fruntase in SERP.

Este vorba despre continut! Cu alte cuvinte, cu cat calitatea continutului ridicat scris pe blog sau pagina de site este mai mare, cu atat brand-ul sau afacerea va aparea mai sus in rezultatele motorului de cautare. Cand se scrie continutul, trebuie sa se asigure ca sunt sinonime ale cuvintelor cheie si sa se foloseasca cuvinte cheie long-tail, adica fraze si link-uri care cheama la actiune, cum ar fi "sa aruncam o privire la unele dintre celelalte servicii pe care le oferim" sau "vizitati www.exemplu.com pentru mai multe informatii", mai degraba decat cuvinte cheie doar individuale.

Oricare ar fi motivatia autorului pentru bloging, sa se mentina utilizatorul final in minte tot timpul. In timp ce este imperativ ca autorul sa fie interesat in continutul pe care il scrie, in scopul de a dezvolta o voce entuziasta si influenta online, nu este vorba despre el insusi! Cititorii blog-ului trebuie sa se simta, de asemenea, entuziasmati, interesati de si mai multe cunostinte, ca urmare a citirii mesajelor transmise. Bloging-ul, la fel ca toate celelalte canale de social media este despre toate schimburile valoroase si reciprocitate si va merita efortul daca acesta se face in mod corect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu