Ce lucruri ma influenteaza in viata

Cu totii ne lasam influentati in viata sau la randul nostru influentam pe altii. Oricat de puternic ar fi un om, este imposibil sa nu se modifice putin dupa mediul in care traieste sau dupa oamenii cu care umbla, lucreaza, se ditreaza si altele. Chiar daca se zice ca suntem rezultatul propriilor noastre fapte, se pare ca la urma urmei nu doar cine se aseamana se aduna.

Unii devin ceea ce nu vor  numai din teama de a nu fi singuri. Eu ma facut asat de multe ori si mi-am dat seama. Mie nu imi place de pilda sa pierd timpul, iar intr-o perioada l-am pierdut foarte mult. Mi se pare ca daca nu fac macar un lucru intr-o zi, sa coitesc, sa rezolv o problema sau macar curatenie in casa, acea zi e pierduta. M-am lasat totusi influentata de anturaj. O alta faza a mai fost cu gratarele. Eu urasc gratarele. Pe langa faptul ca nu-mi place sa miros a fum, sa stau in fum sau sa mananc pe jos, in iarba, la gramada si plina de murdarie, urasc ideea de gratar in sine, pentru ca mi se pare lipsita de bun simt. dar si aici m-am lasat influentata pentru ca prietebii prietenului asa se distrau si trebuia sa fiu inclusa cumva si sa ma implic intr-un fel. Acum am lasat totul in urma ca nu mai are prietenul prieteni, mutati fiind departe de ei, din fericire.

Totusi exista lucruri care ma influenteaza si mai mult in viata. In functie de starea mea de spirit ma las influentata intr-un anume fel sau altul. De pilda, atunci cand un om este bun cu mine, imi vine sa plang si sa ma gandesc de ce altii nu sunt asa, adica altii, cei care ar trebui, precum parintii sau nu stiu…
  •     Cand vad bunatate in jur ma las influentata ca la randul meu sa ofer si eu bunatate, la urma urmei esti ceea ce daruiesti.
  •     Cadn vad rautate ma frustrez si mai tare si ma cert cu toata lumea ca nu asa trebuie sa fie insa imi dau seama abia apoi ca ar trebui sa fiu buna, blanda, sa raspund la o vorba urata cu un zambet si nu ma las modelata de cel care este rau.
  •     Cand cad saracie ma gandesc si eu la saracia mea.
  •     Cand vad oameni bogati, ma supara, pentru ca stiu ca eu oricum am ce-mi trebuie dar altii saracii nu au nici macar ce manca si nu exista echilibru deci ma las influentata. Imi da o stare negativa
  •     Cand vad ca exist atat de multe lucruri de care oricum n-am nici un folos imi vine sa imi cumpar si eu toate nebuniile chiar daca arunc banii pe geam aiurea
  •     Ma influenteaza si oamenii de langa mine. chiar daca adesea par sa nu ti cont de sfaturi, in sinea mea le rumeg mult si bine si imi dau seama daca se merita sa tin cont de ele sau nu. Oamnii buni in general ma fac sa ma simt in urma, sa ma simt datoare sa ofer si mai mult decat ma primit, chiar daca nu lor macar altora care sunt intr-adevar nevoiasi.
  •     Ma influenteaza si vremea iar aceatsa este un pucnt determinant in viata mea. Daca e soare sunt nervoasa, daca ploua, plang si daca e vremea domoala linistita atunci ma plictisesc.

Cred ca la urma urmei orice am face in viata, tot ne simtim influentati sau ne lasam influentati de ceva anume, ori la randul nostru influentam pe cei care ne stau in jur. Cert este ca trebuie sa fii foarte atent, sa nu iti lasi amprenta prea mult sau prea urat asupra cuiva si sa nu te lasi amprentat prea mult sau prea acid de cineva. In viata trebuie sa existe un echilibru, trebuie sa il gasim cu totii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu