Gandesti pe dos fara sa-ti dai seama

Stiai ca mai bine de 90% din oameni gandesc pe dos si nici macar nu sunt constienti de acest lucru? Nu te mira, pentru ca tu chiar poti fi unul dintre ei, la fel cum si eu am fost, si toti cei pe care i-am cunoscut la un moment-dat. Sa ne imaginam o situatie. Grupul format din cei mai buni prieteni ai tai se duce intr-o excursie minunata in insulele Caraibe ca sa se relaxeze si sa se distreze ca niciodata timp de o saptamana, dar tu nu ai bani sa-i insotesti.

Adevarul este ca ai fi extrem de fericit daca ai merge acolo. Care este replica pe care, in mod natural, o da marea majoritate a oamenilor intr-o situatie de genul? Iti zic eu care e. “N-am bani sa vin cu voi in excursie, desi as fi foarte fericit sa vin. Imi pare rau, baieti.” Ordinea care se regaseste in aceasta fraza este exact ordinea pe care se bazeaza gandirea financiara a tuturor oamenilor care sunt fie saraci, fie membri ai clasei de mijloc. Ordinea este “a avea, a face, a fi.” Nu ai bani, ai face drumul catre excursie catre ei si ai fi fericit. Marea majoritate a oamenilor a fost crescuta sa creada ca intai trebuie sa ai bani ca apoi sa faci lucruri si, in final, sa fii tu intr-un anumit fel. Si asa isi traiesc si vietile, asa si le distrug si se dau inapoi de orice. De cate ori n-ai auzit sau n-ai spus chiar tu scuza “n-am bani?”

Oamenii bogati stiu ca trebuie intai sa aiba un mod de gandire corect si o atitudine de milioane, apoi sa munceasca din greu urmand ca la urma sa aiba. Si nu sa aiba lucruri sau o noua bluza, ci sa aiba o intreaga avere. Asadar analizeaza-te bine si vezi ca de acum incolo sa nu mai gandesti pe dos pentru ca iti vei disruge viata chiar fara sa vrei asta cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu