Ce ai face daca ai castiga la loto?

Hmm. Ce vis! Ce intrebare! :). De multe ori mi-am pus intrebarea si am gasit si raspunsul. Pacat ca e doar un vis frumos :). Daca as castiga la loto, in primul rand, m-as achita de imprumutul la banca, si restul datoriilor. Apoi le-as oferi celor din familia mea un trai decent, iar mai apoi, cu siguranta mi-as incepe o afacere.
In mod sigur ce as face cu cea mai mare placere, as dona niste bani, unei familii nevoiase.Sa castigi la loto, e ca si cum ai spune ca poti zbura:). Pacat insa ca exista si reversul medaliei.Sunt persoane care nu stiu cum sa reactionez la un asemenea castig, si ajung sa piarda totul, intr-o clipa. Habar nu am cum as reactiona. Cu certitudine as plange de fericire, si as simti ca toate rugaciunile mele au fost ascultate. As merge intr-o vacanta, intr-o tara exotica, impreuna cu familia mea si as face tot ce mi-ar sta in putinta sa recuperez timpul pierdut. La timp pierdut ma refer la sedentarism, la tristetea care ma apuca, de fiecare data cand ma gandesc ca nu-mi permit nici macar o excursie la mare. Si, in fiecare an de Pasti si de Craciun, mi-as permite sa aduc in casa mea, niste copilasi orfani, sa le ofer o masa imbelsugata cu de toate. As fi atat de multumita sa vad fericirea din ochii lor, si atunci as sti ca macar pentru o secunda au cunoscut fericirea.
Castigul la loto, e doar un cliseu, un vis, un gand frumos, cu care voi ramane toata viata. Insa chiar si fara acest castig, am alte impliniri: un sot minunat, o fetita adorabila, si inca o fetita pe drum. Ce as putea sa cer mai mult de la viata. Pana la urma banii nu aduc fericirea :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu