“Ciocolata nu pune intrebari prostute, ciocolata intelege!”

Circula pe net de ceva vreme diferite imagini cu textul: “Chocolate doesn’t ask silly questions, chocolate understands”. Mi-a atras atentia acest mesaj pentru ca, in primul rand, mi se pare amuzant si in al doilea rand, cred ca intr-un fel sau altul chiar este adevarat.

Ce ne-am face noi femeile daca nu am avea cel putin cate o bucatica pe zi din “fericirea la pachet”, numita generic si ciocolata. Acum vorbind la modul serios, stim foarte bine ca nu s-ar intampla nimic. Nu a murit nimeni pana acum (cel putin din cate stiu eu!)  pentru ca nu a mancat ciocolata intr-o zi sau o perioada mai lunga de timp.

La capitolul citate amuzante despre ciocolata am mai intalnit cateva. Spre exemplu, daca nu gasim alt motiv pentru care ar trebui sa salvam planeta pe care traim, atunci putem miza pe faptul ca “Pamantul este singurul loc unde exista ciocolata”, drept pentru care ar trebui sa facem tot ce ne sta in putinta sa il protejam. In engleza citatul suna cam asa: “Save the Earth. It’s the only planet with chocolate”. Suna prostesc la o adica, dar este un semnal de alarma foarte bine plasat. Daca nu salvam Pamantul pentru ca si generatiile viitoare sa poate trai, pentru ca fauna si flora sa existe in continuare, atunci ar trebui sa il salvam pentru ca avem ciocolata.

Multe femei isi impun restrictii cand vine vorba de ciocolata pentru ca, stim prea bine, produsul minune contine multe calorii, iar acest lucru ne dauneaza siluetei si implicit sanatatii. Stati linistite doamnelor! De acum se poate consuma fara grija ciocolata pentru ca a fost stabilit faptul ca daca ciocolata este facuta din cacao, iar cacaoa este un fruct care creste in pom, atunci ciocolata este un fruct. Interesanta logica, nu? Deductia asta am vazut-o tot intr-o imagine amuzanta despre ciocolata. In engleza era scrisa asa: “Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Chocolate is salad.” Inteligent, nu?

Daca am avea raspunsuri la orice intrebare, cred ca am fi niste persoane foarte vexate. Am trece prin viata, cum trece gasca prin apa: lejer si fara probleme. Pe de alta parte, iubitorii de ciocolata nu vor cauta niciodata intrebarea, daca raspunsul este ciocolata. Citatul amuzant suna asa: “If chocolate is the answer, who cares what the question is.”

Toata lumea cunoaste vorba aceea: in spatele unui barbat de succes sta intotdeauna o femeie cu si mai mult succes. Dar in spatele unei femei de succes, oare ce se afla? Raspunsul este dedus din text: ciocolata. “Behind every successful woman is a substantial amount of chocolate”.

Tot la categoria citate amuzante legate de ciocolata se incadreaza si citatul care spune ca “o dieta echilibrata inseamna sa ai ciocolata in ambele maini”. Varianta englezeasca suna cam asa: ”a balanced diet is chocolate in both hands”. 

Lista poate continua cu citatul: “as putea renunta la ciocolata, dar nu sunt un om care renunta”. Originanul este: “I could give up chocolate, but I’m not a quitter.” Dau dreptate acestui citat pentru ca nu ar trebui sa renuntam la lucrurile care ne fac placere, chiar si daca vorbim de ciocolata.

Nici asocierea cu sentimentul iubirii nu este iesita din comun atunci cand vorbim de ciocolata. Citatul urmator nu are o traducere potrivita, drept pentru care o sa redau doar originalul: “Forget love...I would rather fall in chocolate.” Acest citat ne aduce cu gandul la primul citat preluat in acest text si cel care serveste drept titlu.

Cred ca atat femeile, cat si barbatii au nevoie de bucati mici de bucurie care pot fi castigate in schimbul banilor. Este clar ca se produc efecte fizice cand ingeram alimentul, dar si la nivel mental suntem afectati. Eu nu pot sa ma concentrez daca nu am langa mine o ciocolata pe care sa o gust bucata cu bucata. Stiu sigur ca in viata mea ar lipsi ceva daca nu ar exista ciocolata.
Neagra, alba, cu lapte, cu fructe, cu arahide sau chiar cu sare (am gustat eu!) ciocolata este un rasfat pe care fiecare dintre noi il merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu