Logodna ratata

Pe cand mi se aprinsera talpile dupa Irina, prima mea iubita, cu care hotarisem sa ma casatoresc, eram cam labil sentimental, putind relationa simultan cu mai multe femei, fara sa incerc vreun sentiment de vinovatie. Aflat la casa ei, unde imi faceam veacul de citeva luni, am reusit sa ma indragostesc de sora ei, mai fisneata decit dinsa, cu care Irina ma surprinse in pat intr-o seara, eu motivind ca fusese o confuzie la mijloc, in sensul ca o confundasem cu sora ei din cauza intunericul si ca nu ea, ci sora ei ar fi fost indreptatita sa-mi ceara explicatii, dar Cristina n-o facuse si nu avea de gind sa o faca.
- Cred si eu! spuse ea. Pot jura ca i-o fi placut, cine stie, ca nu te intrece nimeni la asta! Numai ca eu nu sint dispusa sa mai traiesc inca o data experienta aceasta, fi-ti-ar a dracului de scula sa-ti fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu