Dragoste la prima vedere

Eu nu cred in dragostea asta la prima vedere. Mi se pare cam complicat sa te indragostesti dintr-o singura privire de un om pe care l-ai vazut prima oara. Mie nu mi s-a intamplat inca. Grav ar fi sa mi se intample acuma maritata si cu copil. Ar fi chiar tragic, zic. Slabe sanse. Ca sa ma indragostesc asa lulea, trebuie sa cunosc omul de langa mine, sa stiu ce-i poate capul.
 
Stiu ca sunt persoane care cred in dragoste la prima vedere. Bravo lor. Cred fiindca li s-a intamplat. Daca e sa fiu sincera eu nici macar nu eram indragostita de sotul meu la inceput. Suferisem o deziluzie si m-am agatat de el. Acelasi lucru s-a intamplat si la el. Asa ca am lalait-o o vreme asa. Si ce ma mai enervam! Nu imi placea nimic la el, dar nimic. Nici cum se imbraca, nici cum umbla, era dezastru. Eu am vazut prima oara la el defectele si abia apoi calitatile. Iar cand am auzit ca dupa nici 2 luni, el ma iubeste, i-am ras in fata. Si i-am zis asa direct, ca nu cred ca poti iubi un om dupa 2 luni de relatie.
 
Si uite ca totusi m-a iubit de atunci. La mine a durat ceva. Deci dupa cum spuneam, dragostea la prima vedere, nu intra in viata mea. Nu e pentru mine, nu mi se potriveste. Desi, poate undeva in adancul sufletului meu, mi-ar fi placut sa experimentez asa ceva. Sa stiu ca ma trezesc dimineata cu gandul fix la strainul ala pe care l-am vazut ieri, si sa ma rog intens sa il mai vad o data.

De fapt, daca stau sa ma gandesc putin, am trait ceva in genul ala. Dar aia deja era iubire platonica. Eram mai mult fascinata de cum arata timpul ala,  nicidecum indragostita. Mie mi-e bine asa cum sunt acum. Am ajuns sa-i cunosc prima oara defectele, lucru care pot spune ca m-a ajutat. Fiindca am ajuns sa il iubesc mult. Eram foarte uniti, nu mergeam nicaieri singuri. Desi daca stau sa ma gandesc acuma la asta, nu am procedat tocami corect. Ca prea a ajuns legat de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu