Hartuire marca ING

ING si gradinita lu’ fii-miu ma hartuiesc fara ca eu sa am vreun drept sa ma apar. Acu’ vreo trei zile ma trezesc ca vine copilul acasa, cu barbata-miu de mana, si cu o sacosa din in, infioratoare de altfel, dar intr-un fel frumoasa pentru ca desenase copilul pe ea cum s-a priceput si el mai bine, manipulat fiind ca este un desen pentru mamica lui. 

In fine, nu sacosa m-a deranjat, ci formularul care venea odata cu ea si care imi cerea - in scopul prelucrarii de catre ING - o serie de date personale ale mele. De asemenea, imi explica acest formular ca prin completarea lui imi asum faptul ca voi fi sunat de un reprezentant ING care sa imi povesteasca mai multe despre una din campaniile lor. Evident, era vorba de campania la care au si spot publicitar pe TV, cea cu planurile financiare pentru copii. Numai ca problema era ca eu nu vroiam sa fiu sunata de un reprezentant ING si sa ma oblige sa il ascult la telefon. Pentru ca poate am treaba, poate nu vreau, poate nu pot sa sufar ING, poate nu imi place sa fiu pusa in fata faptului implinit. Si am decis sa nu completez formularul, drept pentru care a doua zi mi-am trimis sotul si copilul la gradinita fara formular. Educatoarea, cu o falca in cer si una in pamant, de zici ca isi lua comision la completarea de taloane ING, i-a spus sotului ca neaparat sa vina cu el completat la ora 12.00 cand ia copilul de la gradinita, ca trebuie sa dea cate un talon pentru fiecare sacosa pe care a dat-o copiilor. Dar, vin eu si intreb…, am cerut noi cumva sacosa ING?! Adica de ce sa imi bagi pe gat o sacosa odioasa si dup-aia sa ma obligi sa iti dau datele mele personale si sa ma obligi sa stau sa ascult la telefon un angajat ING cum imi impuie capul cu planurile lor de asigurari, pe care nu dau doi bani? Ca doar nu sunt facute sa imi fie mie bine… “Atelierul ING” – caci asa s-a numit actiunea ilegala a ING in gradinita - i-a dat lu’ fii-miu si o diploma (desigur, au primit-o toti copiii care au mazgalit cate ceva cu carioca pe sacii respectivi) prin care isi exprima laudele pentru el, care i-a “impresionat cu desenul pe care l-a facut pentru mamica sa pe sacosa”. 

De ce e ilegala actiunea? Pentru ca am dreptul sa aleg daca vreau sau nu sa fac parte dintr-o campanie publicitara ING si am dreptul sa aleg daca vreau sau nu sa imi dau datele personale pentru a intra in baza de date a ING. Si nu voiam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu