La multi ani pe Facebook

Pana anul asta mi-a placut tare mult sa-mi fac ziua pe Facebook. Nu, ca n-am dat vreo petrecere cu prietenii din lista, dar cand e ziua ta pe Facebook e rost de ceva distractie, totusi. Si cadouri… Am primit poze cu floricele, cu cutii de cadouri care mai de care mai frumos legate si colorate, am primit si clipuri video de pe You Tube cu “La multi ani” in toate limbile pamantului, “La multi ani” cantat de Directia 5 cu vedetele Antena 1, “La multi ani” cantat de veveritele Chip si Dale, de ratoiul Donald si multe alte variatiuni pe tema, la moda de altfel pe You Tube. 

Prietenii vechi s-au gandit sa ma bucure cu niste poze vechi, de prin liceu sau chiar scoala generala, ca sa ne mai amintim si sa ne mai distram putin la ceas aniversar. In fine, una peste alta… a fost fun! Cel mai muli mi-a placut sa raspund la urarile de La Multi Ani ale prietenilor care isi exprimasera gandurile bune direct pe wall-ul meu. Zeci de ganduri. Insa, odata ce ziua se apropia de final, mi-am dat seama ca ziua mea de nastere se mutase cu adevarat pe Facebook. Cu exceptia catorva telefoane de la mama, tata, cumnata-mea, socrii, si cred ca si nasii de cununie, telefonul meu a fost absolut absent. Si nu era pe silent. Unde erau zilele de nastere de altadata cand aveam grija de cu seara sa imi pun telefonul la incarcat pentru ca avea sa sune in continuu in ziua cu pricina? Unde erau aniversarile cu cadouri adevarate, cu cantari adevarate? Ei bine, nici zilele de nastere nu mai sunt ce erau odata. As putea sa pun pariu ca jumatate din cei care mi-au spus “La multi ani” pe Facebook si mi-au urat de bine, sanatate, toata fericirea din lume, etc, habar nu aveau cati ani fac sau cum mai stau lucrurile prin viata mea. Bine, ei nu mai aveau nici macar numarul meu de telefon ca sa ma poata intreba lucrurile astea live. 

Si mai mult, habar n-ar fi avut ever ca e ziua mea de nastere, daca Facebook-ul n-ar fi fost atat de bun sa ne intretina prieteniile cu complezente de genul Birthday Calendar. Pacat! Ca daca m-ar fi sunat as fi dat si eu o bere. Dar asa, noroc cu Facebook-ul, am scapat si eu cu implicare minima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu