Lux cu chirie

Orasul meu nu este unul prea mare. Si, cu toate acestea, este plin de masini straine si de figuri. Nu reusesc sa inteleg cum de toti au gasit jobul de vis care sa le permita sa isi achizitioneze ultimul model de masina. Probabil eu nu am cautat suficient si de aceea nu ma numar printre fericiti posesori de autoturism. Sau, poate, nu mi-am dorit suficient. Ideea este ca, oriunde intorci capul, nu ai cum sa nu remarci macar un autoturism incadrat in categoria de lux. Nu stiu ce fac oamenii astia, dar cu siguranta o fac foarte bine de isi permit o asemenea masina. Da-ti-va seama, daca Mercedesul este ultimul model..casa cum arata? Ei bine, casa nu prea arata a proprietate. Cunosc multi asa-zisi tipi cu bani, care au o masina exagerat de scumpa si locuiesc cu chirie intr-un cartier marginas. La urma urmei nu conteaza prea mult unde stai, ar spune ei. Conteaza ce conduci si ce bei la masa. Dar, cand tipa pe care abia ai reusit s-o impresionezi, se autoinvita la tine acasa, deja iti iese un calcul matematic complex.

Nu am nimic personal cu acest gen de persoane, ba, mai mult, bravo lor pentru reusita. Am insa o problema cu increderea lor de sine. Au impresia ca daca au o masina atat de scumpa, deja sunt zei pe pamant. Nu te intelegi cu ei in trafic, ocupa trei benzi doar ca sa stea de vorba, de parca una singura n-ar fi de ajuns si, mai mult de atat, sunt plini de ifose si figuri. Un mic sfat am pentru acestia: vedeti-va de lungul nasului, ca sa nu ne luam la bani marunti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu