Iubire cu amenda

Ma declar invinsa! Sunt o mare, mare iubitoare de animale. Mai ca le-as lua pe toate la mine acasa. Pacat ca exista cativa “colocatari” care nu-mi ingaduie asta. Tot timpul imi spun ca nu e voie cu caini in apartament, ca ii chinui, ca lasa par pe toate etc. De regula nu prea ii bag in seama cand imi intra ceva in cap, dar aici cam au dreptate. Orice caine vad abandonat pe strada imi vine sa-l bag in apartament, lucru care nu este tocmai ok. E de inteles ca pe strada nu traiesc ca in povesti, dar nu putem adopta acum totii cainii din Romania. Am impresia ca ne depasesc numeric.

Oricat de mult i-as iubi, insa, sunt foarte constienta ca incet, incet trebuie sa dispara. Nu pledez pentru eutanasiere, dar o castrare a acestor mici patrupezi este imperios necesara. Nu toti caini sunt blanzi si frumosi asa cum ii vad eu. In haita, multi devin extrem de rai si periculosi mai ales pentru cei care, cu greu, se pot apara. Din putina teama la latrat, multi au dat in adevarate fobii si traverseaza pentru a se indeparta de acestia. Eu stiu ca guvernul se face ca se chinuie sa adopte o solutie dar, de fapt, nu face decat sa mai creeze o stire in plus. Ba mai nou, vor sa indrepte vina asupra oamenilor care ii hranesc. Sunt de parere ca niste oameni cu putin mai mult suflet, sunt de vina pentru crearea de haite in randul cainilor. Asadar, s-au hotarat sa le dea o amenda, deloc de neglijat. Asta se intampla, pentru ca nu stiu de unde sa mai scoata bani pentru folosul propriu, fiindca oricum nu se investesc nicaieri. In orice caz, daca ii castrau demult, acum aveam tot mai putini maidanezi pe strada si mai putin scandal. Acum, ar fi plecat si de la noi turisti multumiti, fara impresii rautacioase la adresa tarii noastre in privinta cainilor comunitari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu