Epilatul la femei

Hai recunoasteti ca e un subiect interesant. Niciodata nu vor intelege barbatii de ce merg femeile la tortura numita epilat cu ceara. La inceput si mie mi s-a parut o tortura curata. Dar asta doar pentru ca am mers prima oara. A doua oara nu am mai avut nicio problema. Femeile au in sange treaba asta cu epilatul. Nu se simt ele bine, daca nu se epileaza. E ca si cand ar iesi din casa dezbracate. Normal cum era de asteptat mai sunt si destepte care prefera sa ramana asa, cum le-a lasat Dumnezeu. Astea cred ca  fac parte dintr-o specie aparte. Daca mie ca si femeie mi se pare grotesc, nu vreau sa stiu cum i se pare unui barbat.

Stiu ca atunci cand a aflat tata ca m-am apucat de treaba asta, s-a luat de mine si mi-a tinut teoria chibritului. Ca dumnezeu a lasat femeia asa cum e ea, ce treaba e asta cu depilatul si alte tampenii de genul asta. Nu dupa multa vreme, eram amandoi la cumparaturi. Si dintr-una intr-alta ochii mi-au fugit la o duduie care avea o padure pe picioare de sa iti dai palme. Asa ca l-am inghiontit pe tata si i-am aratat-o. Are rost sa va mai zic ce s-a intamplat dupa? Tata nu a mai comentat nimic. Dimpotriva, el imi cumpara ustensilele necesare epilarii.

Deci, tatici, nu va puneti cu fetele la treburile astea. Fiindca epilatul e in legea firii. La fel cum e la voi cu mustata. Numai ca nu e totuna daca iti lasi parul sa creasca pe picioare sau pe sub nas. Oricum epilatul va dainui mereu in viata femeii.  Chiar daca unele dintre femei nici macar nu stiu ce inseamna a te epila, sau depila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu