Mancarea preferata

Fiecare dintre noi avem o mancare preferata. Din nou eu nu am. Nu pot sa zic ca am o mancare preferata, fiindca mananc tot ce imi place. Pot zice doar ca de obicei la felul doi, prefer sa manac salate, langa carne si garnitura evident. Iar daca avem carne si cartofi, mujdeiul e la putere. Eu nu ma ascund ca mananc usturoi. Imi place de mor usturoiul. Mai ales cel facut cu smantana. L-as manca si gol.D e fapt ce zic eu, ca am mancat usturoi cu smantana pe paine. Mananc supe foarte rar, imi place cele facute de mama si de o sora a mamei, care gateste divin. Si pastele. No, din astea da. As putea inclina sa zic ca sunt preferatele mele, desi nu as manca tot timpul paste. Imi plac pastele cu branza si ciuperci. Si cartofii la cuptor cu smantana si branza sunt extraordinari.

Vedeti ca nu v-am mintit? Nu am o mancare preferata, desi cand m-am mutat cu sotul meu, l-am tinut o luna cu mazare si gulas. Noroc ca mi-am dat seama ca gasesc pe net o gramada de retete si am inceput sa-i gatesc si altceva. Acum ii place aproape tot ce gatesc. Insa mancarea lui preferata e carnea si ciorba de salata. Fara astea doua nu se poate. Mie nu imi place ciorba de salata, dar nu am ce face, trebuie sa bag pe sub nas, daca vreau sa manance si cea mica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu