Mami, te ador!

Cand am auzit prima oara aceste fraze, am fost in al noua-lea cer. E de nedescris sentimentul care ti-l poate da acest cuvant. Adorarea copilului tau, e dureroasa. Dureroasa in cel mai dulce si frumos mod cu putinta. Ma uit in ochii ei, si ea se uita in ochii mei, ma ia in brate si zice: mami, te ador, mami! Si eu plang ca o proasta. Ma gandesc cat de mult mi-au lipsit mie aceste cuvinte de la mama, fiindca la noi in casa  nu se spuneau asemenea cuvinte. Erau parca niste cuvinte de piatra, menite sa te traga in jos.
 
Tocmai din acest motiv, nu ezit niciodata sa-i spun fiicei mele, in fiecare zi de cel putin 5 ori cate de mult o iubesc, cat de mult o ador, si ca ea e printesa mea! Si chiar e. E o printesa deosebita care imi face viata frumoasa si mi-o umple de bucurie. Cand imi face aceste declaratii de dragoste, simt cum inima imi sare din piept. Si dupa o astfel de declaratie urmeaza din partea ei, un pupic dulce si plin de dragoste de pice.
 De-asta nu pot intelege de ce nu poti sa-i spui propriului copil: te iubesc! Cuvintele astea pot schimba atat de multe in viata unei persoane!. Te pot face de mii de ori mai fericit decat erai candva. Si exact asa voi proceda si cu bombonica numarul doi. Din secunda in care mi-o vor pune in brate am sa-i spun cat de tare o iubesc. Am sa o sarut pana o voi lasa fara culoare in obraji. Dragostea unui copil fata de parintele lui, iti da putere sa treci si peste cele mai imposibile situatii ale vietii!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu