Viteza mare, mare

Sunt atat de multi soferi, care circula cu o viteza uluitoare pe sosele. Nu pot intelege inconstienta, asta a lor. Oare nu se gandesc, ca in orice clipa viata lor se poate stinge? Sau nu neaparat a lor, ci chiar a altora. Ma ingrozesc de fiecare data cand vad cate un accident din asta foarte grav la televizor.

 Slava domnului ca in realitate nu prea am vazut accidente. Si nici nu am avut. Insa eu nu vreau sa-mi fac scoala de soferi, tocmai pentru ca mi-e teama de astfel de teribilisti. Nicodata nu stii cand te urci pentru ultima oara la volan. Cred ca cea mai periculoasa zona din orice oras este centura. Noi stam exact la centura orasului, si vad in fiecare zi cu ce viteza circula masinile. Uneori ma intreb unde naiba se grabesc? Oare nu tot acolo ajung? Uneori si tata mai calca acceleratia, dar mama il apostrofeaza una doua. Si se opreste. Fratele meu e si mai periculos. Cu el un drum pe care il facem in mod normal in 45 de minute, ajungem sa-l facem in vreo 20 de minute. Si nu-mi place sa merg cu el cu masina. Desi stiu ca e un sofer bun, si are reflexe extraordinare, tot nu ma simt in siguranta. Accidentul nu trebuie sa fie neaparat cauzat de el. Poate un alt sofer sa intre in masina si sa o faca zob. Atunci ne putem uita unii la altii sa ne plangem de mila.
 
Asa ca eu mereu cer prudenta la volan cand circul cu vreun prieten. Daca nu conduce cu grija, ii cer sa opreasca si ma dau jos. Mi-e frica si punct. Mai am inca multe lucruri de facut in viata asta, si nu vreau sa pier intr-un accident de masina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu