De ce RCA on-line?

Daca un business de tipul comertului electronic a prins foarte bine la segmentul de varsta 25-45 de ani, cei aflati in acest interval de varsta preferand de multe ori sa cumpere produse la preturi mai bune de pe internet decat sa mearga in magazine obisnuite, segmentul de varsta peste 45 de ani ramane inca reticent din multe puncte de vedere in fata acestui tip de comert. Fie tranzactiile nu le inspira incredere, fie nu vor sa isi incredinteze datele personale site-urilor care vand diverse categorii de produse, fie isi imagineaza ca ceea ce platesc nu va fi ceea ce vor si primi acasa…

Cu toate acestea un produs anume tinde sa castige tot mai multa popularitate, indiferent de varsta sau pregatirea celui care face acest tip de achizitie. Este vorba despre asigurare RCA on-line, iar motivele acestei popularitati sunt avantajele deosebite pe care le implica incheierea unei polite de raspundere civila auto la un broker de RCA asa cum este si romasig.ro. Un prim avantaj este ca, gratie raspandirii foarte mari pe care o au in aceasta era serviciile de internet, site-urile de tipul Romasig sunt foarte accesibile. Un al doilea avantaj vine din faptul ca acest gen de site-uri prezinta toate ofertele pe care soferul interesat de RCA le are, in timp real, in functie de datele introduse de cel interesat. Presupunand ca vorbim despre un oras mai mic sau despre o asezare rurala mai mica, e practic imposibil ca toate firmele de asigurare acreditate de statul roman sa incheie polite RCA sa fie reprezentate fizic in teritoriu si atunci, cu ajutorul Romasig orice client poate avea in fata toate ofertele de RCA disponibile si poate alege informat, facand o comparatie intre tarife.

Timpul pentru incheierea unei polite RCA online este foarte redus, practic nefiind necesara decat completarea datelor personale si polita ajunge acasa, chiar beneficiind de transport gratuit, in numai 24 de ore. Preturile practicate de un broker de asigurari online sunt mult mai mici decat cele ale brokerilor cu sedii fixe, care au de platit in plus chirii si cheltuieli de intretinere ale spatiului in care functioneaza si care trebuie sa se reflecte in pretul final al produsului comercializat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu