Ce vreau sa vizitez anul asta

Este extrem de important sa ne concentram pe ceea ce ne dorim ca sa fim siguri ca obtinem acel lucru. Bazandu-ma pe acest principiu care, in cazul meu, mereu a functionat, m-am decis sa ma concentrez de data asta pe locurile pe care vreau neaparat sa le vad anul asta. Nu am calatorit prea mult pana in perioada de final de liceu din cauza problemelor financiare pe care ai mei le-au avut dintotdeauna. Si cand am inceput s-o fac, a fost pentru ca mi-am inceput cariera, la 17 ani. Totusi, simt si stiu clar ca mai am incredibil de multe de vazut, iar timpul este atat de pretios ca nu-l pot pierde aiurea stand inchisa in casa.

Vreau sa vad Sfinxul. Nu stiu de ce, dar intotdeauna am avut o atractie catre acest monument natural al Romaniei. Mi se pre ceva incredibil, cum au reusit trecerea timpului si simplele, banalele fenomene ale naturii, sa dea nastere unei asemenea capodopere. Stiu foarte bine ca Sfinxul va disparea curand intrucat isi schimba forma continuu, iar asta e un motiv in plus pentru care vreau neaparat sa ajung sa-l vad! Anul asta vreau sa-mi vizitez sora care se afla in Spania de aproximativ zece ani. S-a mutat de multe ori dintr-un oras in altul, iar acum lucreaza la o firma in Madrid.

Nu stiu daca as fi mers acolo chiar daca nu ar fi fost ea, insa daca tot am prilejul asta plus cazare gratis, n-as prea vrea sa ratez ocazia. Din pacate la mare nu cred c-o sa mai ajung, sau cel putin nu cat timp apa e calduta si se poate sta la plaja. Prin urmare, pe-asta o las pentru anul urmator. Cam astea ar fi cele doua mari obiective privind calatoriile anul asta si, bineinteles, multe altele pe langa. Pentru ca viata e foarte frumoasa si merita fi savurata din plin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu