Mersul la sala nu e nici fita, nici nevoie

Eu nu am prea multe prietene fete pentru ca nu ma inteleg prea bine cu ele in general. Totusi, fiind reprezentanta a sexului feminin, este inevitabil sa nu mai vorbesc cu cate o tipa din complezenta cand ies cu gasca prietenului meu, sa zicem, si noi suntem singurele femei. Din experiente nu foarte placute de genul asta am observat ca exista tipe care se lauda ca merg la sala, tipe care urasc tipele care merg la sala si tipe care pur si simplu merg la sala.

Ei bine, am tot cochetat si eu cu aceasta idee pentru ca la un moment-dat chiar aveam impresia ca mersul la sala nu e mai mult decat o fita. Dar nu e deloc asa! Asta e doar o conceptie eronata care se formeaza din cauza unor pitipoance ce simt nevoia sa se laude cu fiecare lucru pe care-l fac. Mersul la sala e un lucru extrem de util si sanatos pentru fiecare femeie. Dar pe de alta parte nu este nici o necesitate, asa cum ar zice unele doamne si domnisoare. Nu trebuie neaparat sa mergi la sala ca sa te mentii in forma. Exercitii care dau rezultate pozitive pot fi facute si acasa, chiar in propriul dormitor, iar daca se intampla sa ai si o saltea de yoga totul va merge struna. Eu am facut exercitii acasa cateva luni si chiar am fost foarte multumita de schimbarile pe care le-am observat. Deci mersul la sala nu e pana la urma nici o nevoie, nici o fita, e pur si simplu o alegere.

Se poate opta pentru a merge la sala sau a face exercitii acasa si a alerga prin parcuri, dar e important sa se tina cont ca orice ar fi, sportul este necesar. Desi mi-a luat ceva vreme sa inteleg asta, e de o importanta extraordinara ca fiecare persoana sa se mentina in forma pentru sanatate si, ca sa fim sincere, pentru admiratia altor femei dar si barbati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu